Background

dinsdag 23 oktober 2012

De eerste Schuif aan en doe mee ochtenden zijn gepland.....


Op deze schuif aan  kun je terecht van 9.30 tot 12.00 uur. Tijdens de schuif aan kun je, eventueel met mijn hulp, een kaart of project maken. Iedere keer is er een andere kaart of project dat gemaakt kan worden. 

De kosten voor zijn ochtend, middag of avond zijn € 7,50. Dit is incl. koffie, thee en een lekkere versnapering.

Mocht je helemaal weg zijn van 1 van de producten dan kun je die dan altijd op dat moment bij me bestellen. Maar aanschuiven is geen verplichting tot bestellen!

Of je nu een beginner bent of een ervaren stempelaar.... in mijn workshop/schuif aan assortiment zit voor ieder wat wils. Mocht je graag iets specifieks maken... mail of bel me gerust en dan kunnen we samen kijken wat ik voor je kan betekenen.

Voor deelname aan de Schuif aan en doe mee geld dat je deelname vooraf betaald moet zijn om je plek definitief te reserveren. Wil je graag met een aantal vriendinnen, familie, collega's of buurvrouwen een ochtend komen aanschuiven, dan geldt ook nu weer dat jij dan alle hostess voordelen krijgt. Zie voor die voordelen HIER.

Heb je zin gekregen om aan te schuiven? Mail naar stampinupbymarione@gmail.com


Lieve groetjes
Marion

1 opmerking:

Zw@@n zei

Wat leuk, Marion, ik kom vast wel eens een keer aanschuiven!
Liefs, Wilma