Background

zondag 21 november 2010

Been ill

Cute Card for a Friend.

I know, it was strangely quit on my blog. I've been very ill and spent all my time in bed. Got antibiotics that didn't work and finally Friday some antibiotics that started to do something.
So today I'm trying to be up a few hours and build up some condition again.
I really lost a jacket full of energy of this.

Luckily I made two cards before I became ill. I never put them on photo or on my blog.
So now I would love to show them.

Most of you know that I'm not always of the Magnolia images... but a good friend of my had a bunch of them and I decided to give them a chance... And how strange... I start to like them more and more!

So here is the first one that I made.


The papers are from Sei and I colored the stamp with my copics. 
I start to love coloring with Red more and more!

The other card I will show later this week since it will be on the snailmail to my friend.
:-)

Now hope you like my first Magnolia coloring and leave me some comments.
With Love
~~~

Ik weet dat het ongewoon stil was op mijn blog afgelopen week. Ik ben heel ziek geweest. De eerste antibiotica kuur sloeg niet aan en uiteindelijk vrijdag een nieuwe en zware kuur gekregen die nu eindelijk zijn werk begint te doen. Kan dus weer een beetje op zijn en even op mijn blog wat plaatsen en rondsurfen voor ik weer mijn bed induik.

Meeste weten dat ik niet zoveel had met de Magnolia stempels. Maar een vriendin van mij had een berg magnoliaatje en ik ben dus eens aan de slag gegaan met ze. En tsja... ik vind ze steeds leuker worden om mee te werken. Geloof dat ik besmet raak met het Magnolia virus.
Dit is de eerste magnolia die ik heb ingkleurd. En ik moet zeggen dat ik het inkleuren met rode Copic Markers steeds leuker ga vinden. Krijg het in de vingers.

Ik heb nog een leuk kaartje gemaakt maar dat komt later in de week op mijn blog. Het gaat eerst op de post naar mijn vriendinnetje toe. Dus daar moeten jullie nog even op wachten.

Ik ben benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.
Dank je wel voor het langshoppen en laat even weten wat je er van vindt.
Lieve groetjes
Marion

8 opmerkingen:

Janneke zei

Beterschap meis, ik hoop dat je snel weer beter bent, we hebben volgende week een date, en ik zou het leuk vinden als je er dan ook bent ipv ziek thuis ;o)

Je kaart is helemaal leuk Marion, leuke
stempel!

Liefs, Janneke

Unknown zei

Hi Marion! Hope you are feeling better! Your card is so cute. I don't have any Magnolia stamps, but she is cute! Have a great day.

Christel zei

Hè Marion, vervelend dat je zo ziek bent geweest! Hoop dat je nu verder opknapt met je nieuwe kuur!
Je kaartje is hartstikke leuk en mooi gekleurd!

Groetjes Christel

Wendy ten Hove zei

Hi Marion,

Mooie kaart, ik ben zelf ook niet van de Magnolia's, maar deze vind ik wel leuk en lijkt inderdaad dat je na het kleuren er van toch verslaafd kunt worden, ha ha, heb ik eerder van mensen gehoord!
Ik wens je nog heel veel beterschap, hopelijk ben je er snel weer bovenop!!!

Groetjes,
Wendy

m@deliefjuh zei

erg mooi gemaakt!

Amanda zei

Schitterend kaartje Marion, en in het echt is ze nog zoveel mooier. Beterschap meissie, want de date moet wel doorgaan hoor vrijdag, dus jij gaat heel rustig aan doen deze week, geen gekke dingen en heel goed voor je zelf zorgen!

Enne ik lig onder de brievenbus op de mat te wachten.....ben zo benieuwd.

liefs en dikke knuf Amanda

Durvina zei

Wat een schattige kaart, en prachtig papier.

gr, Durvina

Min zei

Adorable card Marion!
Hope you're on the mend my friend! Take care of yourself!
Hugs!
~Min