Background

vrijdag 13 januari 2012

Uitdaging ARTSpecially en GDT Scrapdelight.




Goodmorning to you all, Today this post is in Dutch since it concercs a Dutch Challenge... please use google translate if you want to know more!

Goedemorgen weer,

Mijn leven met Sjors wordt steeds mooier! Iedere dag blijkt weer hoeveel meer hij voor me gaat betekenen en hoe goed hij alles leert hier thuis!
Ik zal een kleine anekdote geven over hoe het nou gaat als zo'n hulphond als Sjors bij je thuis komt. Want ja ze zijn dan al helemaal getraind en kunnen werkelijk zoveel. Maar goed... dat konden ze bij het gastgezin en met de trainer daarna in de kennel. Toen Sjors mee naar mijn huis kwam begon het maatwerk toegespitst op mijn woonhuis natuurlijk. En dat is toch even wennen voor allebei.
Maar ik kan zeggen dat we na 4 weken samen aardig een ritme beginnen te vinden en dat mijn "trainen" met en zonder de trainer erbij nu echt leuk begint te worden.

Zo gebeurde het dat ik dinsdag met Sjors aan het oefenen was om de voordeur te openen en sluiten terwijl ik in mijn trippelstoel in de hal zit. Het begint met mee gaan naar de deur en zo steeds de afstand vergroten. En jawel.. binnen hele korte tijd kon Sjors de voordeur openen zonder naar buiten te lopen en lekker even alle geuren op te snuiven. Dus gelijk naar mij en een beloning... dan weer terug gestuurd worden om die deur met een commando te sluiten. En gauw terug voor een beloning...
Ging helemaal geweldig... maar die slimme Sjors... toen hij het voor de vierde keer (3 keer gingen al super) weer moest doen besloot hij ook meteen de deur te sluiten na het openen... want dat was tenslotte wat zijn volgende opdracht zou worden.
Je snapt misschien wel dat ik helemaal gevouwen lag van het lachen. Zo slim en meedenken!!!

Dit is zomaar een kleine anekdote tussen de vele die er zijn.... en deze gebeurtenis heeft me inspiratie gegeven voor deze uitdaging. Ik heb namelijk een schattige foto van Sjors gekregen als Pup met zijn hulphond Les pakje aan....
Ik heb er een layout mee gemaakt... misschien niet veel stempels te zien... maar wel veel distress stains erin gebruikt.

De layout is gemaakt als GDT voor Scrapdelight. Alle gebruikte materialen kun je dan ook HIER vinden.
Voor meer uitleg en gebruikte materialen verwijs ik je naar het Scrapdelight Magazine.

Vandaag begint dan ook weer de eerste uitdaging van het jaar op het blog van  ARTSpecially Friends

De opdracht voor deze maand luid als volgt. Maak een kaart, tag, project of wat dan ook geïnspireerd op je huisdier of favoriete dier. Verwerk in het geheel in ieder geval een foto ervan.
Je mag stempelen, achtergronden maken... alles wat je leuk vindt... het hoeft geen layout te zijn zoals deze... laat je eigen inspiratie vloeien en verras ons met iets moois!


Is hij niet helemaal geweldig in zijn opleidings Jack? Zo moe van al het oefenen... even bijtanken af en toe!

Leer dat ik heb geplooid en vervolgens er kant tussen gelijmd.



Op de grote blauwe bloem na zijn deze bloemen allemaal zelf gemaakt. 

De uitdaging eindigt maandag zondag 12 februari Nederlandse tijd. De winnaar zal op maandag 13 februari worden bekend gemaakt.

De prijs is wederom een verrassing van ARTSpecially Magazine!

Heel veel plezier en we kijken uit naar jullie fantastische en inspirerende werken!

Lieve groetjes
Marion

3 opmerkingen:

nicolet zei

Fijn dat het iedere keer beter gaat met Sjors!!
Je layout is weer schitterend geworden.
Groetjes Nicolet

Annemarie en Merit zei

Hoi Marion,

Wat een leuk verhaal van Sjors, knap wat zijn die dieren toch slim, en wat ga je veel van ze houden.
Je hebt een schitterende layout gemaakt.
Heel veel plezier met elkaar maar dat gaat zo te horen zeker!! lukken.

fijn weekend Annemarie en Merit

Victoria zei

who cares about reading it when there are gorgeous photo's of a fab scrapbookpage xxx