Background

dinsdag 27 maart 2012

Nieuwe uitdaging

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging op het blog van ARTSpecially friends.

De afgelopen periode heb ik daar ook veel gedeeld over hoe het met me gaat.... en ik heb daar heel veel lieve en ondersteunende reacties op mogen ontvangen... 
Ik wil jullie allemaal heel erg bedanken voor alle liefs en steun die ik heb gekregen! Die hebben me zo goed gedaan...

Dus zo ontstond dan ook het thema voor de uitdaging van deze keer....


Voor details over deze kaart en de uitdaging hoop ik dat jullie langs komen en meedoen bij

With love
Marion

2 opmerkingen:

nicolet zei

Prachtig kaartje Marion!
En sterkte met je herstel.
Knuffel Nicolet

Amy zei

This is gorgeous Marion! Love how you've used the Distress Inks, the background looks amazing! What a wonderful challenge, I'm thankful for DT members like you! :)