Background

woensdag 12 januari 2011

Workshop copic basis

Workshop Copic Basis!

Het nieuwe jaar is weer begonnen. En ook dit jaar mag ik weer bij mij thuis, hier in
 Zuid-Holland, voor Creabest de workshop Copic Markers de basis geven.

In deze workshop leer je alle technieken, werken op verschillende papiersoorten, werken met licht en schaduw en nog veel meer. Natuurlijk krijg je ook mooie materialen mee om zelf mooie kaarten te kunnen maken.


Daarnaast wilde ik jullie laten zien hoe leuk het is om een kaart te maken met een sketch voor een layout.
Op het Blog van Creabest heeft Berthine op 4 januari een aantal prachtige sketches voor jullie geplaatst.
Ik heb deze kaart gemaakt met die sketch!





In schrijven voor deze workshops kun je HIER.
Let op dat je de juiste locatie kiest. Want ook in Ommen wordt deze workshop gegeven door Berthine.

Gebruikte materialen voor deze kaart:
Stempel: Grace Snuggle van Greeting Farm
Bazzil cardstock
Bloemen vindt je HIER
Pareltjes op de swirls vindt je HIER Deze week met 20% korting in de (web)winkel!
Swirls en vlinder uit eigen voorraad
Achtergrond van stempel bewerkt met chalks van Pebbles
Lijm die ik  gebruik is Tacky Glue en voor kleine details gebruik ik de lijm pen van Tacky Glue



Let op! Deze week zijn de parels in de aanbieding bij Creabest

Wie weet tot ziens op 1 van de workshops!

Lieve groetjes
xxx

3 opmerkingen:

Amanda zei

schattig kaartje Marion en de ws bij jouw zijn een aanrader!

liefs Amanda

anita01 zei

Hai Marion,

Heerlijk wat ik weer bij je zie, en bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog....En zie je graag bij mijn workshop *spelen met inkt*...de voorbereidingen gaan heerlijk hoor....lol.

Warme groetjes,
Anita.

Wendy ten Hove zei

Hi Marion!

Wat is hij leuk geworden en dat kan inderdaad prima, met die sketch van de layout! Je kaart hiervoor vind ik ook erg leuk, zo'n leuk mannetje!

Groetjes,
Wendy