Background

dinsdag 18 januari 2011

Voorjaar in aantocht...

Dat klinkt misschien gek....  het is hier een druilerige, mistige regendag. 
Maar de dagen worden al weer langer...
en als het zonnetje wat kans krijgt dan komen de eerste tekenen van het
 voorjaar toch tevoorschijn.
En omdat het zo naargeestig weer is wilde ik een kaartje maken dat me het 
gevoel geeft dat het voorjaar er bijna is.


Ik vind deze stempel, Birgitta on tree so leuk omdat het een tafreeltje is. 
Weer eens wat anders om in te kleuren.
Het andere leuke feit hiervan is dat je met lekker veel kleuren aan de slag kunt.
 Ik heb onderstaande Copic Markers gebruikt:


Het papier is van Imaginisce: Apple ciderCardstock van Core'dinations Color Core
Bloemen zijn per stuk verkrijgbaar in de winkel van Creabest. 
Blaadjes en brads zijn uit mijn eigen voorraad. 
~~~~~~~~~

Is spring coming?

It's misery outside here... I mean the weather then... 
It's raining cats and dogs and I feel like Autumn just has began.
But on the other side... the light on the days is staying longer... for me this means that spring is on it's way. And to keep that feeling I made this cute card.

Thanks for looking and leaving a lovely comment.
xxx

I used the sketch of Friday Sketchers: # 137

1 opmerking:

Ms. Jen zei

Beautiful card Marion! How is your son???