Background

zaterdag 20 maart 2010

Hier nog war leuke kaarten. Inmiddels heb ik een mooi watermerk over mijn kaarten. Deze is gemaakt door Dina Kowal. Daar kun je er één laten maken door haar. en ze zijn zo makkelijk te plaatsen over je kaart heen. Helemaal top.
Gisteravond gezellig bij mijn vriendin aan het knutselen met groen geslagen voor een mooi paasstuk op tafel. Het is een zeer geslaagd geheel geworden. (al zeg ik het zelf). :-)
Inmiddels ben ik in opdracht bezig met het maken van 3 kaarten. Als ze klaar zijn zal ik ze hier ook posten. Daarnaast ben ik in opdracht een album aan het maken voor een stel dat gaat trouwen. Kortom lekker druk.


Just for some fun are here a few more cards.... I visited the site of Dina Kowal and ordered a watermark for myself. And this is the result. I just love it and it is so easy to place on your photo's.
Last night I went to my friend and made a great tablepiece for easter. She developed it and we just had to make it. I think she did a great job in creating and I did a great job in copying it. :-)

In the mean time a have an order for making 3 cards for special occasions, I just love doing that. When finished I will show you. Next to that I have an order for making a special album for a young couple that is getting married. So busy as usual.

Patience....


It's your birthday...

40 years wedding anniversay

Geen opmerkingen: