Background

maandag 3 september 2012

Back in the team

I've been away from the All That Scraps Design Team for a while now... and then I received a request of getting back in the team again...... I had to think about it, since my health is going up and down... but since my cancer is cured and I'm totally clean... I decided to make the step back to the team again.

And I'm very proud and happy to show my new badge of the team...


So stay tuned here to see the new October release coming soon!!!

With Love
Marion

6 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat ontzettend leuk voor je Marion, een nieuwe start bij ATS....geweldig.

Lieve groetjes Annemarie en Merit

chrilvian zei

mooi nieuws..en ook mooi dat er meer hollandse meiden aanwezig zijn

Christa zei

hoi marion super dat je weer terug in het team bent, ik zit er dus net in en vind het een hele uitdaging vooral de taal haha komt wel goed xx christa

Christa zei

haha lekker ben ik zeg tegen je in de mail dat ik je al een tijd volg ,dat dacht ik echt nou wat erg, ben maar snel volger geworden,, keek altijd via ats en dan linken naar jouw sorry ;) xx christa

Wilma zei

Hoi Marion,
Ik had het al gelezen op het ATS-blog!!
Super dat je weer terug bent!
Ik ben een groot fan van ATS en verheug me nu al op je kaartjes!!
groetjes, Wilma

m@deliefjuh zei

hoi collega,

gezellig dat je er weer bij zit. christa en ik beginnen net.. maar we hebben er zin in!

groetjes Martine