Background

maandag 28 mei 2012

Zomers genieten

Goedemorgen,

Wat een geweldig weer is het weer... ik geniet met volle teugen van het buiten zijn... nu ik hier zo dicht bij het strand woon ga ik bijna dagelijks met mijn hulphond Sjors op het strand een kop koffie drinken.... dat kan hier omdat er betonnen platen liggen. Na jaren van gemis kan ik weer op het strand komen.... wat een genieten is dat.....

Maar ondertussen blijven mijn mooie hobbyspullen liggen... inspiratie genoeg... zeker na het geweldige Event!!! Gelukkig was ik vanmorgen al vroeg op en ben ik heerlijk mijn knutselhok in gegaan en heb deze kaart gemaakt.

Deze kaart is gemaakt nadat ik inspiratie kreeg van het
ARTSpecially boekje "Stempelworkshops event 2012"
Hierin staat de uitleg van een tag met distress stains en template.... en hiermee is deze kaart geboren...


Voor een uitleg verwijs ik je naar bovengenoemde boekje dat je HIER kunt aanschaffen.
Gebruikte materialen:
Chromolux 700
Distress stain Aged Mahogany
Distress ink Victorian Velvet en Fired Brick
Stempel van Lost-coast-designs.com
Embossed met WOW Black Twinkle embossing poeder
ingewerkt met Tyekol
Template is van Crealies, Sticky stencil STST 06
Witte zelf te kleuren bloemen gekleurd met Distress stain Fired brick en Victorian Velvet en
vervolgens met Glimmer mist besproeid. Brad uit voorraad.
Film strip van Tim Holtz
Tekst stempel heb ik gekregen en weet ik het merk dus niet van...

Ik hoop dat jullie nog een heerlijke tweede pinksterdag hebben en kunnen genieten van het prachtige weer. Ik in ieder geval wel!

Lieve groetjes

Marion




1 opmerking:

Linda de Bruin zei

Hallo Marion, ik ben "even" blogs aan het bij lezen en ben met die van jou begonnen ;-)
Echt genieten al die mooie kaartjes van jou.

Groetjes, Linda